بهترین محصولات گرمایشی برای محیط های کوچک کدامند؟

معرفی بهترین سیستم گرمایشی برای محیط های کوچک

با نزدیک شدن به فصل سرما یکی از دغدغه های ما سیستم گرمایشی خانه و محل کارمان است. همچنین محدودیت های مصرف گاز در کشور گاهی سبب می‌شود که با ظاهری عجیب و لباس های چند لایه در محل کار یا حتی بر روی مبل خانه خود ظاهر شویم تا از سرما در امان بمانیم. برای برخی از شما هم پیش آمده که در اتاق شخصی خود یا حتی دفتر کارتان نیاز به گرمای بیشتری دارید ولی یا سیستم گرمایشی این اجازه را به شما نمی‌دهد و یا خانواده و همکاران به اندازه شما در برابر سرما حساس نیستند. در چنین شرایطی داشتن یک بخاری برقی فن دار می تواند تجربه های دلچسب تری از سرما برای شما رقم بزند.

بخاری برقی فن دار

بخاری برقی یکی از وسایل گرمایشی است که در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله با تبدیل انرژی الکتریکی به گرما موجب افزایش دمای محیط می‌شود. فر]یند تبدیل برق به انرژی گرمایشی، توسط قطعه ای با عنوان المنت صورت می‌گیرد. از این وسیله معمولا برای افزایش دمای محیط های کوچک مثل بخشی از منزل یا محیط کار استفاده می‌شود. بخاری برقی که در عموم به آن هیتر برقی نیز گفته می‌شود می‌تواند به عنوان مکمل سیستم های گرمایشی برای محیط های بزرگ تر نیز استفاده شود.

همچنین استفاده از آن راحت است و صرفا نیاز به یک پریز برق برای استفاده از آن دارید و از آنجا که نیازی به گاز و لوله کشی ندارد امکان بروز حوادثی چون گاز گرفتگی را ندارد و احتمال آتش سوزی بسیار پایین است. بخاری برقی با توجه به توان مصرفی، سیستم عملکرد، جنس بدنه، تعداد المنت، ویژگی های ایمنی و غیره به دسته های مختلفی تقسیم می‌شود که شناخت آنها به شما کمک می کند خرید بهتری داشته باشید.

بخاری برقی فن دار یکی از انواع هیتر های برقی است که گرما تولید شده توسط المنت ها را از طریق فن های خود به محیط اطراف ارسال کرده و سریع تر باعث ایجاد گرما در محیط می‌شود و همچین باعث پخش یکنواختی بیشتر گرما در محیط می‌شود. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که در سراسر اتاق یا محیط مورد استفاده از گرمای مطبوعی که این دستگاه برای شما ایجاد کرده است بهره ببرید و از خرید خود تجربه لذت بخشی داشته باشید.
همچنین اکثر بخاری های برقی فن دار مجهز به ترموستات است و به ثابت نگه داشتن دمای اتاق کمک می‌کند و مانع از اتلاف انرژی می‌شود.

بهترین سیستم گرمایشی برای محیط های کوچک کدامند؟

تفاوت بخاری برقی فن دار و هیترهای قدیمی

بخاری های برقی نسل جدید دارای ترموستات اتوماتیک هستند تا بر اساس دمای لازم عمل گرم کردن محیط را انجام دهند و بعد از آن خاموش می‌شوند. برای مثال بخاری های برقی فن دار را می‌توان نام برد. این بخاری برقی گرمای ایجاد شده به وسیله المنت را توسط فن به مکان منتقل می‌کند.. به دلیل وجود فن محیط گرم شدن محیط با سرعت بیشتری انجام می‌شود و چرخش هوا مطلوب تر صورت می‌گیرد.

یکی از مشکلات استفاده از بخاری برقی های قدیمی همین نکته بود که صرفا همان محیط نزدیک به خود را گرم می‌کرد و خیلی وقت ها پیدا کردن یک نقطه مناسب که خیلی به شما نزدیک یا دور نباشد تا گرمای مطبوعی را داشته باشید سخت بود. از ترموستات اتوماتیک در این مدل بخاری ها استفاده شده و همچنین دارای سنسور خاموش شدن می‌باشد تا اگر بیش از اندازه محیط گرم شد، بخاری برقی خاموش شود. این ویژگی یکی از معایب بخاری برقی های قدیمی را حل می‌کند.

خیلی وقت ها پیش می‌آمد که وقتی برای خواب از هیترهای قدیمی استفاده می‌کردید در میانه خواب از گرمای زیادی که به وسیله المنت های سرخ شده بخاری برقی در اتاق ایجاد شده کلافه شده باشید و حتی کنار زدن پتو هم کمکی به شما نکرده باشد و وسط زمستان گرما باعث اذیت شدن شما شود و فقط مجبور شده باشید نصف شب از رختخواب بلند شوید و بخاری برقی را خاموش کنید. اما این پایان ماجرا نبود با خاموش کردن هیتر برقی دوباره اتاق شما بعد از مدتی سرد می‌شد و چاره ای جز دل کندن از رختخواب خود و روشن کردن بخاری و دوباره خوابیدن نداشتید. اما بخاری های برقی فن دار که اغلب دارای ترموستات هم هستند این مشکل را برای شما حل می‌کنند و با ایجاد یک هوای مطبوع تجربه یک خواب لذت بخش را به شما می‌دهد.

مقایسه مصرف برق بخاری برقی فن دار و هیترهای قدیمی

میزان مصرف برق بخاری های برقی متفاوت است و بستگی به عواملی چون ضخامت المنت ها و حداقل و حداکثر توان آنها متغییر است.
اما به طور کلی بخاری برقی های قدیمی که اغلب از نوع تابشی بوده است میزان مصرف برق کمتری نسبت به بخاری های فن دار دارند. در این نوع بخاری برقی چند لامپ یا المنت وجود دارند که گرما را به محیط سرد بیرون از بخاری منتقل می‌‌‌‌‌کنند. به طور کلی میزان مصرف یک بخاری تابشی به تعداد لامپ‌ها یا طول هیتر و همچنین توان هر یک از آن‌ها وابسته است. معمولاً توان مصرفی بخاری‌های تابشی بین 500 تا 3000 وات است.

یکی دیگر از عوامل مهم مصرف برق در بخاری های برقی مدت زمان استفاده از این وسیله است. بخاری های برقی فن دار به دلیل دو ویژگی ای که قبل تر بیان شد یعنی گردش هوا گرم تولید شده توسط فن ها و داشتن ترموستات که میزان دما را کنترل می‌کند باعث می‌شود در زمان کمتری به هوای مطبوع مورد نظر خود برسید و همین امر باعث می‌شود که به زمان کمتری برای استفاده از این بخاری های برقی نسبت به هیتر های قدیمی نیاز داشته باشید. این قابلیت نگرانی شما برای مصرف برق بخاری برقی فن دار را هم از بین می‌برد.

مقایسه مصرف برق بخاری برقی فندار و هیتر برقی

چرا بخاری برقی فن دار بروات را انتخاب کنیم؟

بخاری برقی فن دار بروات مجهز به چهار المنت کم مصرف می‌باشد که علاوه ایجاد گرمایش مناسب خیال شما از مصرف برق این بخاری را هم راحت می‌کند. به منظور افزایش حرارت و همچنین مقاومت و ماندگاری بالای بخاری هر یک از المنت های برقی در یک شیت استیل مخصوص که به صورت سینوسی می‌باشد قرار گرفته‌اند. بخاری برقی فن دار بروات علاوه بر دارا بودن فن که باعث انتقال هوای گرم به طور متعادل در محیط می‌شود دارای ترموستات برای کنترل دما مناسب و باب میل شما می‌باشد. ویژگی دیگر این بخاری مجهز بودن به سیستم بخار آب به منظور افزایش رطوبت محیط است و روی دستگاه سه کلید برای استفاده ازاین ویژگی ها وجود دارد.

برای استفاده راحت تر از این بخاری ها و جابه جایی آسان تر در زیر بخاری چرخ هایی قرار داده شده است تا بدون درد سر این وسیله گرمایشی را حرکت دهید.
یکی از نگرانی های مهم درباره استفاده از بخاری های برقی امکان آتش سوزی هنگام افتادن این وسیله است. بخاری برقی فن دار بروات با مجهز بودن به سیستم ایمنی قطع کن خودکار هنگام سقوط بخاری بصورت پشت و رو می‌باشد به این شکل که هنگام سقوط به صورت افقی روی زمین بخاری بطور خودکار خاموش خواهد شد و هنگام تنظیم مجدد تعادل بصورت خودکار روشن خواهد شد تا خیال شما از حوادث آتش سوزی را راحت کند.

 

 

اشتراک گذاری:

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت جهان سپهر تبریز (بروات) میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]
Developer & Designer | Hossein Donyadideh