بروات می کوشد با رصد مستمر بازار و گسترش و توسعه محصولات خود در راستای رضایت مشتری، به یکی از برندهای ممتاز لوازم خانگی در بازار ایران، عراق و سایر بازرهای بین المللی مبدل شود.

لطفاً نام و نام خانوادگی خود را وارد نمائید
لطفاً شماره موبایل خود را وارد نمائید
لطفاً متن پیام مورد نظر خود را وارد نمائید
لطفاً کد امنیتی را به درستی وارد نمائید
browatt

داستان برند بروات (Browatt)

شركت جهان سپهر تبريز، کار خود را با مسئوليت محدود در منطقه صنعتي تبريز و از سال ۱۳۸۵ با برند جهان سپهر، آغاز کرد. هدف اصلی این شرکت تولید لوازم خانگی ملی و ایرانی است. در اين راستا، شركت از همان ابتدا تمركز اصلي خود را بر روي توليد محصولات مختلف لوازم خانگی از قبيل انواع اجاق‌گاز، كولرهای آبی و پرتابل، انواع بخاری گازسوزو انواع آبگرمکن ها قرار داد. در سال ۱۳۸۸ شركت در راستای گسترش بازار و ارتقای محصولات خود با خرید برند معروف بروات از یک شرکت لوازم خانگی مشهور ادامه فعالیت این شرکت با برند تجاری بروات ادامه یافت. در ادامه برنامه¬های توسعه¬ای، محصولات تولیدی این شرکت به کمک تجار و عمده‌فروشان لوازم خانگي ايرانی فعال در کشور عراق وارد بازار عراق شد.
برووات تولید کننده انواع کولرهای فلزی آبی و پلاستیکی
گام طلایی در مسیر تحول برند بروات در سال 1389 برداشته شد؛ زمانی که این شرکت با قراردادی 10 ساله، کار خود را با شرکت عراقی نجمه الخیر به عنوان نماینده اصلی فروش محصولات بروات در عراق آغاز کرد. در حال حاضر، شركت نجمه الخير به عنوان نمایندگی انحصاری محصولات شرکت جهان سپهر با برند تجاری بروات، لوازم خانگی کاملا ایرانی را در کشور عراق پخش و توزیع می¬کند. از سال ۱۳۸۹ تا کنون، تمركز اصلي شركت فروش محصولات برند بروات در بازار عراق بوده است. به این ترتیب، این شرکت به کمک نمایندگی خود موفق به حضوری فعال در اکثر شهرهای عراق شده است.
تصاویر خط تولید شرکت بروات
شرکت جهان سپهر تبریز مفتخر است نماینده محصولات ایرانی در بازار جهانی از جمله در عراق ، سوریه ،سودان ، افغانستان و تاجیکستان باشد و نام ایران را سربلند نگه دارد. تلاش شرکت جهان سپهر تبریز همواره بر آن بوده تا با استفاده ازدانش و مهارت متخصصان ایرانی در کنار اشتغال¬زایی برای نیروی کار جوان، محصولاتی با کیفیت و مبتنی بر رضایت مشتری و ذینفعان تولیدکند.
1- بیانیه ماموریت
ماموریت ما طراحی و تولید با کیفیت انواع لوازم خانگی و به صورت تخصصی‌تر تجهیزات گرمایشی، کولرهای آبی و آبگرمکن و بخاري و هم دنين با تامين گسترده محصولات دیگر ار اقسا نقاط جهان برای عرضه در بازار منطقهای و بین المللی به ویژه کشور عراق و سوريه و ايران و.... است. برای تحقق اهداف خود ،قوانین زیر را برای خود تعیین کردهایم:
  • حفظ بالاترین و بروزترین سطح طراحی و مهندسی
  • استخدام، توسعه و حفظ کارمندان متعهد به رشد
  • کسب رضایت و آرامش مشتریان

بیانیه ماموریت بروات این است که “ما فناوری ایرانی و منابع انسانی خود را برای ایجاد محصولات برتر اختصاص خواهیم داد و از این طریق به توسعه صادرات و معرفی محصولات ایرانی به جهان، کمک خواهیم کرد.” تمام تاکید ما بر ارائه بهترین کیفیت با کمترین هزینه ممکن است تا بتوانیم محصولاتی متناسب با توان مشتریان خود به ارمغان آوریم. این بیانیه شامل مولفه‌های زیر است:
محصولات صادراتی: هدف ما در وهله اول، علاوه بر بازار داخلی، بازار کشورهای منطقه است. تاکنون با تکیه بر کیفیت بالای محصولات و تعهد و پایبندی شرکت به خود ارزشهای قوی خود، محصولات بروات جای خود را در میان مشتریان عراقی باز کرده است.
به کارگیری فناوری و نیروی انسانی ایرانی: یکی دیگر از اهداف شرکت بروات، اشتغالزایی برای نیروی انسانی جوان و با انگیزه ایرانیست تا با بهره گیری از دانش و تخصص و تعهد ایرانی محصولی با کیفیت برای شناساندن نام ایران به کشورهای منطقه ارائه کنیم.
2- چشم انداز
بروات تصمیم دارد تا با ارتقای کیفی در ازای کاهش نسبت قیمت به کیفیت، در چند سال آینده با ایجاد مراکز خدمات پس از فروش و ارائه منظم خدمات در راستای جلب اعتماد هرچه بیشتر مشتریان خود بکوشد تا هویت بروات در بازار عراق تثبیت شود و جایگاه ماندگاری را در این کشور پیدا کند. گسترش و توسعه بازار و نیز رسیدن به سبد برندهای ممتاز لوازم خانگی در بازار عراق و افزایش سهم از بازار صاردات دیگر کشورهای منطقه نیز از دیگر چشم اندازهای این شرکت برای آینده است.
تمرکز روی نوآوریها: بروات میکوشد تا با معرفی محصولات جدید به بازار و استفاده از تکنولوژی بروز ،جایگاه خود را در آینده مستحکم تر کند.
ایجاد آرامش: "آرامش با بروات" یکی از شعارهای این شرکت است که با خلق محصولات با کیفیت و کسب اطمینان مشتریان قابل دسترسی است.
3- بیانیه ارزش
ارزشهای اصلی شرکت بروات، شامل کسب رضایت و آرامش مشتری، مشتری مداری، نوآوری در محصولات و صداقت است که همگی با مهمترین اصل بروات یعنی "تعهد به ارزشهای برند"، محقق میشوند. اعضای شرکت جهان سپهر تبریز میکوشند تا به عنوان یک تیم برای بهتر شدن خود، مشتریان و صنعت صادارت ملی با همکاری هم ،تغییر ایجاد کنند. شرکت بروات با کمک روشهای جدید برای ارتقا و کانون توجه قرار دادن مشتریانش، رشد و ارائه خدمات بهتر، همواره تلاش میکند تا رضایت 100% مشتریان خود را جلب کند. چرا که مشتریان، اعضای خانواده این شرکت هستند.
در قلب این شرکت، از نیروی انسانی ایرانی بهره گرفته شده است که این شرکت بسیار به آنها احترام می‌گذارد و از نظرات تکتک آنها برای ارتقای خود استقبال میکند. اصول بروات در مورد اعضای تیم شرکت عبارتند از:
  • همکاری و روحیه تیمی
  • ادب و تواضع
  • تطبیق پذیری
  • انصاف و صداقت

بروات با تکیه بر فرهنگ سازمانی جمعی و تعهد به برند خود، به همه ذینفعان خود توجه دارد و به خواسته‌های آنها احترام میگذارد.

چه محصولاتی تولید می کنیم؟

شرکت ما در حال حاضر مشغول به تولید و عرضه بیش از 20 محصول مختلف شامل انواع لوازم خانگی از قبیل کولر های آبی فلزی و همین طور کولرهای آبی پلاستیکی و انواع آبگرمکن های برقی و گازی زمینی و دیواری ، انواع اجاق گاز و اتواع بخاری های گاز سوز و برقی صادراتی با برند اصلی خود یعنی بروات و نیز برندهای تجاری فرعی کلیک، آلاآنا، gongord super و برند kinglet است که با موفقیت جای خود را در بازار بین المللی و داخلی باز کرده است.

چه چیزی ما را خاص می کند؟

ما با تلفیق هنر و دانش فنی، محصولاتی با طراحی نوآورانه و با کیفیت صادراتی که امکان تداوم حضور در بازار بین¬المللی را داشته باشند تولید کرده¬ایم. مفتخریم با تکیه بر تخصص و دانش مهندسین ایرانی و بین المللی و بهره¬گیری از نیروی انسانی جوان، با انگیزه و توانا، کالای با کیفیت کاملا ایرانی با قیمتی مناسب تولید کنیم تا برای کسب رضایت و جلب اعتماد و آرامش مشتریان خود بکوشیم، تا جاییکه برند بروات، به یکی از برندهای شناخته شده و ممتاز در بازار عراق و دیگرر بازارها تبدیل گشته است.
محصولات شرکت برووات شرکت جهان سپهر تبریز

آینده برند بروات در عراق و منطقه

برند بروات در بازار عراق به یک ثبات قیمت و کیفیت رسیده است، چرا که در طول سال‌های اخیر که محصولات بروات در عراق عرضه می‌شده است، هیچ‌گونه تغییری در قیمت و کیفیت آن رخ نداده است. اما به دلیل افزایش رقبای این محصولات و تخلف‌های وسیع برخی شرکت‌های ایرانی، سهم این برند در بازار محصولات به مرور زمان کاهش پیدا کرده است. یکی از مشکلاتی که برند بروات در عراق با آن گریبانگیر است، «دامپینگ» محصولات از طرف برخی رقبای ایرانی است. این عمل در بسیاری از مواقع، زیان‌های غیرقابل جبرانی را بر برند بروات در کشور عراق تحمیل کرده است.
بروات با توسعه‌ی مراکز خدمات پس از فروش در کشورهای مختلف، تلاش می‌کند تا مشتریان خود را در تمام مراحل استفاده از محصولات بهره‌مند کند.
این مراکز با ارائه خدمات تعمیر و نگهداری، پاسخگوی سوالات فنی و رفع مشکلات فنی مشتریان، به تضمین کیفیت و عمر محصولات بروات کمک می‌کنند.
همچنین، با افزودن کشورهای جدیدی مثل سوریه، افغانستان و ترکمنستان به بازارهای هدف، بروات به عنوان یک برند معتبر و قابل اعتماد در مناطق جدیدی از جهان حضور دارد. این توسعه به بروات اجازه می‌دهد تا محصولات خود را به افراد و خانواده‌های مختلف با نیازها و سلیقه‌های متنوع ارائه دهد و همچنین رشد و پیشرفت بیشتری در بازارهای بین‌المللی داشته باشد

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت جهان سپهر تبریز (بروات) میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]
Developer & Designer | Hossein Donyadideh